Kjøp et Gavekort >

Myoutdoorkitchen.no - Kjopsinformasjon

Kjopsinformasjon


betalningsalternativ Betalingsalternativ

Betaling skjer med faktura/giro til vår bankkonto eller via betalingskort direkte på hjemmesiden. Betaler du med bankgiro sendes dine produkter så fort betalingen er registrert hos oss.

Collector faktura
I samarbeid med Collector Bank AB tilbyr vi faktura og delbetaling. Når du velger faktura som betalingsmåte, får du varene dine hjem før du betaler. Du kan så velge å betale hele beløpet med en gang eller dele opp betalingen i mindre deler. Hvis du som kunde velger Collector faktura tilkommer en fakturaavgift på 39 kr. Ved bruk av papirfaktura påløper en avgift på 29 kr. Du kan bare bestille til din folkeregistrerte adresse når du velger faktura eller delbetaling, og du må være minst 18 år ved bestilling. Når du har fått fakturaen, kan du velge å delbetale i opptil 36 måneder ved å betale det laveste beløpet som er oppgitt på fakturaen. Ved delbetaling kommer en rente på 19,2 % per år i tillegg. En enkel kredittsjekk utføres, noe som i enkelte tilfeller innebærer kredittopplysninger. Ved forsinket eller uteblitt betaling debiteres en forsinkelsesavgift samt forsinkelsesrente. For å lese de fullstendige vilkårene for Collectors faktura, se lenkene nedenfor:

Allmenne Vilkår for Faktura og Kontokreditt
Standardisert Europeisk Konsumentkredittinformasjon

Betalingsansvar
Å klikke på "Send bestilling" i vår kasse innebærer at kjøpet gjennomføres og medfører dermed et betalingsansvar for ordren. Ved onlinebestilling sendes en automatisk ordrebekreftelse ut via epost med informasjon om bestillingen. Vi reserverer oss mot eventuelt utsolgte varer og kommer i så fall til å kontakte kunden om dette via epost.




leveransinformation Leveringsinformasjon

Alle våre utekjøkken er fraktfrie og levereres med DHL. Om du kjøper et utekjøkken hos oss leveres det hjem til din bolig. OBS! DHL har ikke som standard å hjelpe deg å bære inn bestilte produkter så det kan være bra å ha bærehjelp ved leveranse (med mindre annet avtales med oss).

Til en firmaadresse leveres produkter fra oss alltid dagen etter at vi sender dem (mellom 08.00–21.00).
Til privatpersoner gir DHL en varsel noen dager før leveranse, og sammen med DHL bestemmer du en passelig tid for utkjøring. Ofte skjer leveransen innen en 3-timers intervall, for eksempel mellom 08.00–11.00. Lokale fravik kan forekomme, og iblant kan det være bestemte datoer og tider som gjelder for utkjøring. Firmakunder kan også ønske å bli varslet fra DHL, i dette tilfellet kontakter du kundeservice først.

- For mindre steder kan leveransen ta noe lengre tid.
- Ved endring av leveranseadresse påløper en avgift på 245 kr.
- For bestillinger under 500 kr kommer en fraktkostnad på 49 kr* i tillegg.

OBS! Leveransetiden kan variere for ulike produkter, og finnes produktet på lager gjelder 2-5 dager fra mottatt ordre og godkjent betaling.

Tenk på å kontrollere varene når de kommer! Synlig skade rapporteres direkte til sjåføren og skjult skade rapporteres innen 7 dager etter motatt sending. Ta derfor alltid i mot varene selv slik at de ikke står og venter for lenge uten å kontrolleres. Fraktskader innrapportert senere enn 7 dager kan vi dessverre ikke gjøre noe med.

*Om du ikke tar imot eller henter pakken innen 14 dager, legges det til en avgift for uhentet pakke. Avgiften er følgende:
Komplette utekjøkken - 900 kr
Øvrige produkter - 200 kr




Ångra köp Angret kjøp

Ved kjøp av produkter fra oss har du alltid rett til 14 dagers angrerett. Dette innebærer kort sagt at du har mulighet til å angre ditt kjøp innen 14 dager fra du har tatt imot varen. Varen behøver ikke være returnert til oss innen de 14 dagene, men du må ha gitt oss beskjed innen 14 dager. Dette gjør du lettest gjennom e-post. Tilbakebetalingen av din innbetalte sum (i sin helhet, inklusive frakt & ekspedisjonsavgift) overfører vi tilbake til deg snarest.

Kravet er innen 30 dager fra vi har tatt imot varen, men dette skjer selvsagt vanligvis raskere.

For å få full tilbakebetaling av ordresummen ved bruk av angreretten, må varen være i såkalt hovedsakelig uforandret stand. Er varen brukt, kommer et verdireduksjonsavdrag til å bli beregnet, som er den verdireduksjonen varen kan bedømmes å ha fått etter bruken. Denne verdireduksjonen avgjøres hovedsaklig utifra hva varen kan selges for som brukt. Det er meget viktig at produktet returneres til oss i samme tilstand som det var da vi sendte det til deg. Det er med andre ord helt i orden å pakke opp produktet og å prøve det, men for reklamasjoner må produktet returneres i den originale produktemballasjen.

Ved bruk av angreretten står du selv for returfrakten. Du må gjerne kontakte oss på forhånd og få vite hva returfrakten for nettopp din vare er.




Garanti och reklamation Garanti och reklamasjon

Vi tilbyr 1 års garanti på samtlige produkter og 5 års reklamasjonsrett fra kjøpsdatoen. Får du problemer med produktet utenfor garantitiden hjelper vi deg å kontakte leverandøren kostnadsfritt.

Ved eventuelle fraktskader eller feil på varen, kontakt oss på info@myoutdoorkitchen.no eller ring vår kundeservice på 216 19 495. På myoutdoorkitchen.no har du 5 års reklamasjonsrett fra kjøpsdatoen..




integritetspolicy Vår personvernpolicy

Vår policy for personvern baserer seg på EUs personvernforordning, også kalt GDPR. Hele publikasjonen og mer informasjon kan leses på nettstedet deres

Lindström & Sondén AB, 556762-7392, Havsbadsvägen 1, 262 63 Ängelholm, er eieren av data som er samlet fra denne siden. Denne personvernpolicyen regulerer hvordan vi håndterer innsamlet data.

1. Hvorfor og hvordan lagrer vi data?
Lindström & Sondén AB samler brukerinformasjon for å kunne tilby en god kjøpsopplevelse. Vi samler inn informasjon av tre grunner:

A. For å kunne sluttføre kjøp
B. Gjennom kundekontakten som oppstår når kunden kontakter oss
C. Gjennom vårt lojalitetsprogram

Informasjonen kan inneholde navnet, leverings- og fakturaadressen, e-postadressen og telefonnummeret ditt, samt bestemte detaljer rundt kjøp og kontakt. Vennligst se Bilaga 1 for detaljert informasjon om informasjonen vi lagrer. Utover datalagringen, mottar vi IP-adressen din automatisk når du besøker våre nettsider; dette for å lære oss mer om tekniske deler som nettlesere og operativsystem. Dette er ikke tilknyttet personlig informasjon. Våre nettsteder bruker informasjonskapsler (cookies) for at de skal kunne fungere på en god måte.

2. Av hvilke grunner lagrer vi data? EU har satt upp ett antal grunder som betraktas som lagliga för att lagra data, såsom information som behövs för att kunna slutföra ett kontrakt eller samtycke. Se bilaga 1 for en spesifisering av hvilke grunner vi baserer vår datainnsamling på.

3. Hvordan får dere mitt samtykke? Når en bestilling legges inn, lagres informasjonen med hjemmel i kontraktmessige grunner for å kunne inngå en kjøpsavtale. Når du deler dine personlige opplysninger ved å ta del i vårt lojalitetsprogram eller ved å ta kontakt med vår kundetjeneste, forutsetter vi ditt samtykke til lagring av data etter vilkårene oppgitt i denne publikasjonen. Vi lagrer informasjonen kun for det bestemte tilfellet.

4. Hvordan trekker jeg tilbake samtykket mitt? Hvis du etter å ha deltatt i vårt lojalitetsprogram eller etter å ha hatt kundekontakt med oss skulle angre, kan du når som helst trekke tilbake samtykket ditt ved å kontakte oss på følgende måter: med e-post til info@lsbolagen.se ved å skrive til LSbolagen, Havsbadsvägen 1, Ängelholm, 262 63 SWEDEN.
Det samme gjelder for ønsket om å flytte informasjonen til andre firma eller virksomheter.

5. Sikkerhet Vi følger markedets «best practice» for å sikre at vi beskytter din personlige informasjon på best mulig måte. Hovedhensikten er å hindre at informasjonen går tapt, blir brukt på feil måte, endres eller ødelegges.

Personlig informasjon deles ikke med tredjeparter, bortsett fra:
● Til myndigheter ved mistanke om lovbrudd. Vi er pålagt å dele informasjon hvis det foreligger en mistanke om at det har skjedd ulovligheter
● Godkjente partnere som trenger bestemt informasjon for å kunne sluttføre et kjøp. Dette omfatter:
o Logistikkpartnere for levering av varen
o Betalingspartnere for å ta betalt for din ordre
○ IT-partnere som vi trenger for å drive vår virksomhet, f.eks. driftspartnere og kundeservice – programvare

6. Endringer i vår personvernpolicy Alle endringer i personvernpolicyen vår kommer til å bli publisert på vår hjemmeside. Hvis dette er kritiske endinger eller endringer som haster, kan de også bli sendt ut via e-post.




KUNDSERVICE

Mandag - Fredag 09.00 - 17.00

Utekjøkken i 3D - Vi hjelper deg!

Bygge Utekjøkken? Tips og triks!

Hva skal du tenke på når du
bygger
ditt
utekjøkken?

Les mer >